همانطور که می دانید یکی از پر طرفدار ترین برندهای خودرو در ایران و حتی جهان، هوندا است که می توان آن را به عنوان نخستین خودروساز ژاپنی نام برد. این برند با تولید خودروهای لوکس و بسیار با کیفیت به رده های برتری در صنعت خودرو سازی در جهان دست پیدا کرده است.

در چند سال اخیر با شروع تحریمات گسترده ایران، واردات خودروهای ژاپنی اعم از خودروهای هوندا در ایران کاهش چشم گیری پیدا کرد. علاوه بر این موضوع، قطعات اورجینال و اصلی خودرو هوندا نیز به ندرت یافت می شود. از این رو مالکان خودروهای هوندا مانند هوندا سیویک، سی آر وی و … با مشکلاتی در جهت تعمیر خودروهای خود رو به رو شدند.

فروش عمده لوازم یدکی خودرو هوندا

از این رو فروشگاه یدک هوندا در صدد فروش فروش عمده لوازم یدکی خودرو هوندا بر آمده است تا این قطعات به آسانی به دست مصرف کنندگان و صاحبان این خودرو ها برسند.

پس اگر شما مالک خودروهای برند هوندا هستید و یا قصد خرید این خودروها را دارید اما از شرایط تعمیرات آن در آینده دچار نگرانی شده اید، یدک هوندا به کمک شما آمده است. همچنین تعمیرکاران و نمایندگی های هوندا نیز می توانند قطعات مورد نیاز خود را به صورت عمده و با قیمتی مناسب از فروشگاه یدک هوندا تهیه نمایند.

شما عزیزان برای خرید لوازم یدکی هوندا به صورت عمده از طریق وبسایت اقدام بفرمایید، همچنین برای تسهیل در خرید محصولات نیز میتوانید از طریق یکی از شماره های زیر اقدام بفرمایید :

تلفن تماس : 02136610256 02133924324

اگر قصد دارید تا خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید می توانید به آدرس مجموعه مراجعه نمایید :

آدرس : تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، کوچه ناظم الطباء جنوبی، کوچه کتانه، پاساژ رحمانی طبقه اول پلاک 21

با یدک هوندا بیشتر آشنا شویم

گروه بازرگانی یدک هوندا با بیش از 18 سال سابقه درخشان در زمینه واردات قطعات اصلی و اورجینال هوندا برآمده است که رسالت خود را در سهولت خرید مطمئن و رفاه حال مشتریان عزیز اولین سایت تخصصی قطعات یدکی هوندا را در ایران راه اندازی کند و در این راستا، کیفیت قطعات و اصالات اورجینال بودن کالاها تضمین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *