نگاهی اجمالی به خودرو هوندا سیویک

خودروی کامپکت محبوب هوندا، سیویک، در مدل 2022 خود از درخشش بسیاری برخوردار است. زیرا ظاهری بزرگ ‌تر، ویژگی ‌های جدید و طراحی کابین با کیفیت ‌تر را عرضه داشته است. بهبود ها و موارد دیگر در مدل 2022 به آن کمک کرده تا در فهرست انتخاب خریداران ماشین جایگاهی ویژه کسب کند.

این خودرو مجموعه ای از موتورهای چهار سیلندر (از جمله یک توربو شارژ 1.5 لیتری) است. در هوندا سیویک ویژگی‌ های فناوری مانند صفحه نمایش، اتصال بی‌ سیم تلفن هوشمند، و ویژگی‌ های مختص کمک راننده، همگی به روز شده اند و به سیویک کمک می‌ کنند تا در رقابت با هیوندای الانترا، مزدا 3 و تویوتا کرولا سبقت بگیرد.

 

ویژگی های جدید خودرو هوندا سیویک 2022

سیویک سال 2022 طراحی کاملاً جدیدی دارد. بدنه ی این خودرو نسبت به مدل های پیشین خود کاملا باز طراحی شده و فضای داخلی آن به روز شده است. از طرفی سیویک 2022 ، در دو سبک بدنه سدان و هاچ بک به خریداران عرضه شده است.

 

موتور هوندا سیویک 2022

مدل های پایه این خودرو به صورت استاندارد با یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری و 158 اسب بخاری عرضه می شوند، در حالی که موتور ارتقا یافته سیویک 2022 از یک موتور توربو شارژ 1.5 لیتری چهار سیلندر تکشیل شده است است که 180 اسب بخار قدرت تولید می کند. سیویک جدید تنها با دیفرانسیل جلو ارائه می شود.

 

کابین و امکانات هوندا سیویک مدل 2022

طراحی فضای کابین هوندا سیویک 2022 بسیار ساده و در عین حال کاربردی طراحی شده است. طراحان در طرحی کابین این خودرو، از طرح لانه زنبوری بر روی داشبورد بهره گرفته اند تا خودرو از یکنواختی خارج شود. در این خودرو از یک نمایشگر 7 اینچی مرکزی استفاده شده است که کار با آن بسیار راحت و طراحی آن کاربر پسند می باشد.

علاوه بر این ، صفحه پشت آمپر دیجیتال با ابعادی مانند صفحه نمایش در تمام تریم ها به صورت استاندارد قرار دارد. برخورداری از یک سیستم صوتی استریو Bose که دارای 12 بلندگو می باشد از امکانات بی نظیر این خودرو به حساب می آید.

طراحی خارجی هوندا سیویک مدل 2022

این خودرو نسبت به مدل های پیشین خود از طراحی به خصوصی برخوردار است و دارای خطوط زاویه دار بیشتری می باشد.

و در آخر…

به گزارش خبرگزاری ها و رسانه های بزرگ ایرانی، هوندا سیویک در سال 2022 از تغییرات زیادی برخوردار بوده که آن را به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین خودرو ها تبدیل کرده است. این خودرو در میان علاقه مندان به خودروهای ‌لوکس و خریداران آن ها از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

شما عزیزان برای تهیه لوازم یدکی هوندا سیویک می توانید به وبسایت یدک هوندا مراجعه نمایید.

1 دیدگاه در “معرفی کامل خودرو هوندا سیویک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *